Estelle CHARPIN

Cet auteur ou autrice a écrit :
La culture s’est invitée au Collège La Platière ! Dans le cadre du cours de français, ce mardi 8 mars 2022, les élèves de 3ème ont pu assister à une représentation de qualité de la pièce de Jean (…)
Article mis en ligne le 11 mars 2022
Vendredi 10 décembre, la conteuse Maya Bardy, de l’association Le Cochon Voyageur, est revenue au collège pour une intervention auprès des 4°. Afin de clore la séquence sur le thème du (…)
Article mis en ligne le 11 mars 2022
Ruth She is 27. She is from Ghana, she is a Ghanaian. Her favourite serie is Squid game . She lives in Thizy, at Lycée François Mansart. Her favourite food is Fufu ( banana plantain and (…)
Article mis en ligne le 26 novembre 2021
Ruth lives in Thizy, in a flat. She arrived in France on 14th September 2020. She was born on 18th May 1994 in Ghana. She is 27 years old. She has 1 brother and 2 sisters.She has 1 sister who (…)
Article mis en ligne le 26 novembre 2021
Ruth She is a Ghanaian. Her favourite food at the restaurant is fried rice (vegetables,rice, chicken). Her favourite dish is fufu (cassava, banana plantain). She likes literature books (…)