Estelle CHARPIN

Cet auteur ou autrice a écrit :
Our American assistant is Dan. He is from Culpeper, Virginia. Culpeper is between Charlottesville and Washington. He was born on the 23rd March 1999. He is 24 years old. He has got a beagle. (…)
Article mis en ligne le 1er décembre 2023
Dans le cadre du projet de liaison école/collège "Super Héroïne/Héros", une sortie était organisée. La thématique principale de ce projet, qui concerne principalement les deux classes de 6ème du (…)
Article mis en ligne le 30 novembre 2023
Our English assistant is Dan. He has 3 brothers and 2 sisters. He has got a dog, a beagle called Miley. His favourite food is fried chicken and smoked pork ribs. He likes reading. He studied (…)
Article mis en ligne le 28 novembre 2023
Our English assistant is Dan. He is American. He came by plane. He enjoys France. He was born in Manassas, Virginia. His birthday is on 23rd March. His favourite drink is mead. It’s made of (…)
Article mis en ligne le 28 novembre 2023
Our English assistant is Dan. He lives at Lycée Mansart. He speaks English and a little French. His favourite colour is green. He is 24 years old. He has got 3 brothers and 2 sisters. He has (…)